mandag 7. mai 2012

Noen kommer og noen går

Nye føtter er klare for å utforske og være med på å ta ansvar for denne jorden. En ny generasjon føtter har kommet på min gren, jeg har blitt bestemor. Et lite under er født! Mine føtter har båret på meg over halveis og de begynner å bli slitne. Men enda er det et stykke til, jeg fryder meg over hver dag jeg får oppleve livet. Det har vært en merkelig sammensmelting av torner og myk mose, men fremover har det gått. Forhåpentlig litt klokere for hver gang jeg har snublet eller måttet klatre over en hindring. Det har hendt jeg har måttet snu og gå tilbake også........

På min vei har jeg truffet mennesker jeg har blitt glad i og beundret, mennesker som har grepet meg og tatt en plass i hjertet mitt. Noen har gått bort.....alt for tidlig, men jeg er overbevist om at de fortsetter vandringen på den andre siden. Bare se på disse helt feske småføttene, de har allerede merker etter vandring, de er ikke glatte. Er det ikke fantastiskt?

Mitt liv har blitt en forundringspose, det skjer noe hele tiden, det er bare å ta imot. Jeg har ikke tid til å kjede meg, jeg drives videre automatisk. De grå dagene er der innimellom, men de tar ikke overhånd. Her er det fargene og lyset som får hovedrollen i min billevev. Jeg er så glad, så lykkelig og takknemlig for all den kjærligheten livet mitt er fyllt med. Fra familien, vennene, kollegene og de jeg møter på min vei. Tusen tusen takk........jeg elsker dere!

Ingen kommentarer: